2013. június 11., kedd

28. rész

Sziasztok, visszatértem :) Itt van a legújabb rész.
Nézzetek be a legújabb blogomba /valós események/. Csak ez a két blogom van mostantól. http://senkisemtudja.blogspot.hu/
-------------------------------------------------------------

Reggel kicsit kómásan, torzonborz hajjal ébredtem. Ahogy kinyílt a szemem elmosolyodtam . Kezeimet az égbe tartva nyújtózkodtam és egy nagy sóhaj kíséretében Zayn helyét kezdtem tapogatni. De csak a hűlt helyét találtam. Nehezen, de kikeltem az ágyból és az ajtó felé vettem az irányt. A ház csendes volt, csak Lucky kis lépteit hallottam magam mellett. Ahogy a konyhába beléptem az elhúzott sötétítő miatt a nap vakította a szememet, ezért csak csukott szemmel tudtam közeledni az asztalon lévő papír felé. " Sürgős bandariadó van, el kellett mennem. Zayn " Ilyen megfogalmazásról sem hallottam még, de mit rejthet magában ez a bandariadó? Talán valami baja esett egyiküknek? Vagy csak próba? Lassan a nappaliba döcögtem a telefonhoz. Könnyesek voltak a szemeim az ásításoktól, homályosan tudtam csak elolvasni a neveket. "My Love" olvastam a képernyőn. 
- Merre vagy? - szóltam bele a telefonba egy ásítás kíséretében.
- Helló Page, Niall vagyok.
- Merre vagytok? - ismételtem meg a mondanom, immár többesszámban.
- Étteremben vagyunk - suttogta a telefonba.
Oh, szóval náluk ilyen egy bandariadó? Éhes a pocak és meg kell tömni. Nem haragszom egyikükre se, megértem, hogy együtt szeretnének lenni. Ahogy leraktam a telefont a kapucsengő szólalt meg. Kicammogtam az ajtóhoz, majd kikukucskáltam, de nem láttam senkit. Addig-addig néztem ameddig egy alak nem ijesztett meg. Hirtelen felugrott az ajtó előtt és nem láttam semmit, csak az arcát. Amanda volt az, valami filmféle lehetett a kezébe. Kinyitottam neki az ajtót, ő pedig boldogan beszökdécselt. Hirtelen érettnek éreztem magam, ameddig ő kislányt játszott. Lehuppant a kanapéra és kényelmesen elhelyezkedett. Boldognak tűnt, ezek szerint túl van Harryn.. Vagy..
- Ugye nem? - néztem rá feszült tekintettel és megfeszült végtagokkal.
- Mi nem? - nézett rám kislány tekintettel, miközben bekapott egy mentolos cukorkát - Ha arra gondolsz, hogy összejöttem-e Harry-vel.... akkor rosszul gondolod. Én már teljesen túl vagyok rajta, és szerintem új valaki csapja a szelet.
- Na mesélj nekem - vontam fel a szemöldököm kérdőre. Kíváncsi voltam ezúttal kit fogott ki magának. Meg kell hagyni nagyon szép lány és ki is használja. Betakartam magunkat egy pokróccal és a mese közben elmajszoltunk egy csokit.
- Szerintem Matt az.. De lehet csak félreértem. Rengeteget beszélget velem, de rólad is kérdez.
- Rólam? Miért?
- Nem tudom, de általában ugyanazokat kérdezi rólad, mint rólam. Lehet, hogy felmérést végez? - nyitotta tágra a szemeit egy pillanatra, de a következőben már jóízűen nevetett. De én nem tudtam ezen nevetni.. Emlékszem mit mondott nekem tegnap. Neked csak egy szerelmed van, de te lehetsz több embernek is a szerelme. Biztos, hogy kiskanállal kell összeszedni a szemeit, ha csak kihasználja Amandát. Hiszen nemrég még Danával volt, vagy nem volt, nem tudom.. Utána nekem mond sejtelmes mondatokat, aztán pedig Amandának csapja a szelet? Vagy nagyon érdeklődő, vagy csak egyszerűen görény..
- Na milyen filmet hoztál?
- Nem tudom, hogy szereted-e, de a Felhők fölött három méterrel c. filmet hoztam el - mutogatta a dobozát az arcom előtt. Csak egy nagy pacát láttam, mert olyan közel tartotta a szememhez. Készítettem egy kis finomságot, majd elkezdtük nézni a filmet. A gondolataimat végig lekötötte Matt, és Zayn, amiért még mindig nem hívott és nem jött haza..  A film közepén a telefonom villogni kezdett.
" Sajnálom Page, de nem tudok hazamenni. A szüleimhez kell mennem és velük töltenem egy kis időt. Pár nap és megyek. Szeretlek, Zayn. "
A szívem szomorú lett, mivel nem tud hazajönni és nem írta le, hogy történt-e valami komoly amiért ilyen hirtelen haza kell mennie.. Napokig rághatom a körmömet..

8 megjegyzés: